تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی در شیراز

تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی در شیراز-فلاح زاده

تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی در شیراز

تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی در شیراز-فلاح زاده

تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی در شیراز-فلاح زاده9177375800

سیستم ضد یخ زدگی پکیج بوتان

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۲۳ ب.ظ


 ابتدا خدمتتان عرض نمایم که تمامی مدل های پکیج بوتان مجهز به این سیستم می باشند و از این جهت تفاوتی میان مدل های مختلف پکیج بوتان نیست. اما شاید برای استفاده از این خصوصیت، نیاز باشد کمی با آن آشنا شوید.
در پکیج هایی که مجهز به این سیستم می باشند، در صورت رسیدن دما به پایین تر از 7 درجه سانتی گراد، سیستم هیدرولیک و حرارتی روشن شده و دمای آب مدار را تا 10 درجه سانتی گراد بالا می برد تا از یخ زدگی احتمالی سیستم جلوگیری نماید.
این اتفاق ممکن است در فصل زمستان و در زمانی که به مسافرت میروید و منزل شما برای چند روز خالی است رخ دهد. در صورت یخ زدگی آب داخل مدار ممکن است لوله ها و رادیاتورها شکسته شده و آسیب جدی به پکیج شما وارد شود و ممکن است مجبور شوید هزینه قیمت پکیج بوتان را جهت خرید مجدد بپردازید. همچنین ممکن است باعث ریختن باقی آب سیستم به داخل منزل شما شود.
برای جلوگیری از این اتفاق می بایست هنگام خروج از منزل، پکیج را روشن گذاشته و در حالت تابستانه قرار دهید. در این حالت دستگاه فقط در هنگام احتمال یخ زدگی روشن شده و از یخ زدگی احتمالی جلوگیری می نماید. این سیستم یکی از خصوصیات مورد نیاز پکیج های امروزی است که در تمامی پکیج های امروزی شرکت بوتان تعبیه شده است.
جهت کسب اطلاعات بشتر می توانید به سایت شیراز تجهیز مراجعه نمایید.
مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان ۲ طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه ۲ ، واحد ۴

  • تعمیرات پکیج دیواری و کولر گازی در شیراز

نظرات  (۱)

  • بهروز یدالهی
  • سلام، برای یخ نزدن رادیاتها، پکیج را در حالت زمستانه قرار می دهیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی